پرائیویسی پالیسی

Hits: 165

معلومات جو زائرین سے جمع ہوتی ہیں

دیگر ویب سائٹس کی طرح، لاگ فائل ویب سرور پر محفوظ ہوتے ہیں جیسے وزیٹر کے آئی پی ایڈریس، براؤزر کی قسم، ملاحظہ کرنے والے صفحے اور دورے کا وقت محفوظ ہوتے ہیں.کوکیز ویب سائٹ کے ساتھ تعامل کرتے ہوئے وزیٹر ترجیحات کو یاد کرنے کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے.جہاں رجسٹریشن کی ضرورت ہوتی ہے، وزیٹر کا ای میل اور ایک صارف کا نام سرور پر رکھا جائے گا۔

معلومات کس طرح استعمال کی جاتی ہے

معلومات ذاتی طور پر مواد اور ممکنہ طور پر اشتہارات کو ظاہر کرنے کے لئے ویب سائٹ کا استعمال کرتے ہوئے وزیٹر کے تجربے کو بڑھانے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے۔

ای میل پتوں کو تیسری جماعتوں کو فروخت نہیں کیا جائے گا، کرایہ یا لیز نہیں کیا جائے گا۔

ہمیں یا ہمارے ہمسایہات کی طرف سے ہماری خدمات یا پیشکشوں کی خبروں کو مطلع کرنے کے لئے ای میل بھیجا جا سکتا ہے

وزیٹر کے اختیارات

اگر آپ نے ہماری خدمات میں سے کوئی ایک سبسکرائب کیا ہے، تو آپ ان سبھی ہدایات جو آپ کوای میل میں موصول ہوئی ہیں کی پیروی کر کے ان سبسکرائب بھی کر سکتے ہیں .آپ اپنے براؤزر کی ترتیبات کے ذریعے کوکیز کو مسدود بھی کر سکتے ہیں لیکن یہ اس ویب سائٹ کی بعض خصوصیات تک رسائی حاصل کرنے سے آپ کو روک سکتا ہے۔

کوکیز

کوکیز چھوٹے ڈیجیٹل دستخط شدہ فائلیں ہیں جو آپ کے ویب براؤزر کے ذریعہ محفوظ کیے جاتے ہیں اور ویب سائٹ پر جانے پر آپ کی ترجیحات کو ریکارڈ کرنے کی اجازت دیتا ہے. اس کے علاوہ وہ اپنی ویب سائٹ پر واپسی کے دورے کو دیکھنے کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے۔

تیسری پارٹی کی اشتہاری کمپنیوں کو بھی ٹریکنگ مقاصد کے لئے کوکیز کا استعمال بھی کر سکتا ہے۔

گوگل اشتھارات

گوگل، تیسری پارٹی کے فروش کے طور پر، اشتہارات کی خدمت کرنے کے لئے کوکیز کا استعمال کرتا ہے۔

گوگل کا ڈارٹ کوکی کا استعمال یہ صارفین کو ان سائٹس پر مبنی زائرین پر اشتھارات کی خدمت کرنے کے قابل بناتا ہے جو ان سائٹس پر انٹرنیٹ پر جاتےہیں.۔

ویب سائٹ کے زائرین گوگل اشتھارات اور مواد کے نیٹ ورک پرائیویسی پالیسی پر جانے کے ذریعے ڈارٹ ککی کے استعمال سے نکل سکتے ہیں.